15. 1. 2012.

KAKO DA NOSITE... MALU CRNU HALJINU/ HOW TO WEAR... LITTLE BLACK DRESS

Pre svega, moram da vam se izvinim što sam vam pre 100 godina obećala KAKO DA NOSITE post na temu male crne haljine, a nikako da ga i sprovedem u delo. :( Nisam mogla da stignem nikako... Nadam se da ćete mi oprostiti... :)
Takođe, moje izvinjenje što post nosi naziv mala crna haljina, a u suštini nije u pitanju klasična koktel haljina. Ja jednostavno nemam takvu  nemam gomilu tih klasičnih stvari za koje se kaže da su obavezne u ormanu :)), a želela sa da vam ispunim želju da se u KAKO DA NOSITE nađe i ona! Eto... I to ćete mi oprostiti, je l' tako? ;)

First of all, my apologize for not posting HOW TO WEAR for a very long time... :( I just couldn't find time to make it! Hope, you'll forget me.! :)
Second one, this post has a title little black drass, although this is not a real black coctail dress. Sorry, but I don't have those classic pieces of woredrobe in my closet! :))) You'll forget me this to... I hope! Hehehehh! :)


Dakle, da biste napravili svih 5 kombinacija potrebno vam je...
So, to make these 5 outfits you're gonna need...

 MALA CRNA HALJINA
LITTLE BLACK DRESS

BLEJZER
BLAZER

 CRNI I KREM MANTIL, MANTIL SA METALNIM APLIKACIJAMA
BLACK AND WHITE COAT, COAT WITH METAL APLICATIONS

 NAKIT
ACCESSORIZE

 MARAME
SCARVES

 TAŠNE
BAGS

 CIPELE (čizme, štikle, ravne cipele, ravne čizme)
SHOES (boots, biker boots, flats, heels) 

ČARAPE
HOSIERY

KAIŠEVI
BELTS


Spremni? Možemo da počnemo? :)
KAKO DA NOSITE MALU CRNU HALJINU....
Ready? Can we start? :)
HOW TO WEAR LITTLE BLACK DRESS...

...U BIOSKOPU
...IN CINEMA




... NA POSLU
.... AT THE OFFICE





... U IZLASKU
... IF YOU GO OUT IN THE CITY




... U ŠETNJI GRADOM
... IN CITY WALK




... NA KAFI SA DRUGARICAMA
... AT THE COFFEE WITH FRIENDS



Da li vam se svidjaju predlozi? Imate li omiljeni outfit?
Do you like the sugestions? Do you have your favouriteoutfit?

Do sledećeg posta... :*
To the next post... :*

19 коментара:

  1. Ova kombinacija za office mi najvise dopada, inace su mi sve kombinacije jako zanimljive i detalji su bas originalni :)

    ОдговориИзбриши
  2. Najvise mi se svida kombinacija za posao :D
    http://katarinasday.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Duga i cetvrta, u prvoj mi se ne dopadaju cizme...

    ОдговориИзбриши
  4. fantasticno!!! poslednja je moj favorit... bilo bi super kad mi napisala gde je sta kupljeno, posebno ova marama i plave carape iz poslenje kombinacije

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Na redovnim outfit psotovima uvek pisem, ali mi je ovdejako komplikovano posto ima gomila stvari! :) Marama je kupljena u Zari pre2 godine, a carape kod Kineza! :)

      Избриши
  5. divna si! :)
    za posao i setnju gradom su mi omiljene.

    ОдговориИзбриши
  6. Jao ovo je sjajno!:) Slike mi se dopadaju, kao i kombinacije. Setnja gradom mi je favorit!

    http://internetnagradneigre.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. jaao svaki put kad vidim taj plavi blejzer
    ja se setim onog mog lepog sto sam ga ostavila u Segedinu jer su me ubedili da mi ne treba. kako ne treba. buuuuu
    a sad da predjem na temu :)
    naj mi je bioskop, jako volim da idem u isti, i to vikendom, pa je sve savrseno leglo :)

    ОдговориИзбриши
  8. pa kako nije klasična crna, meni baš deluje tako :) najbolje su mi kombinacije za posao i šetnju gradom, možda ova druga čak i više :D predivna si, obožavam ovu rubriku :)

    ОдговориИзбриши
  9. dokaz da s crnom haljinom ne mozes omasiti jer je uz sve kombinovati mozes...
    inace ,ta jakna s metalnim naramenicama je odlicna

    ОдговориИзбриши
  10. sve kombinacije su zanimljive na svoj nacin, potpuno razlicite price.. nekako mi je 2. najbliza :)

    ОдговориИзбриши
  11. Kako bije klasicna haljina,kad bas jeste;) Super su ti kombinacije,meni uvijek prvo zapnu za oko cipele pa su mi biker cizme i cvjetne cipelice hit!Stvarno si napravila pun pogodak sa postom,jer je svaka kombinacija potpuno razlicita i izgleda kao da nema nijedan isti komad;)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  12. Super ideja.Sve kombinacije su super,ali najviše mi se sviđaju za posao i izlazak :)

    ОдговориИзбриши
  13. Najvise mi se svidja u komninaciji sa plavim blejzerom i ovim trenchom!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши