30. 8. 2013.

IT MUST BE LOVE...

Evo meeee... Tu sam! :)
 
Živa, zdrava, ali pretrpana drugim poslovima i hobijima koji mi jednostavno više ne dozvoljavaju da se posvetim blogu. :(
Ali šta je tu je... Pretpostavljam da ni u bliskoj buudćnosti neću moći svakodnevno da se bavim blogom, ali ću se potruditi da vas bar s' vremena na vreme obradujem ponekim postom...
Što se tiče mene sve je uglavnom isto... Moj Nemanja i ja smo poslednjih meseci puno radili, puno putovali, i pre malo više od tri nedelje se i venčali... hihihhhhi...
Neka ovaj, povratnički, post bude posvećen našem posebnom danu... Nadam se da ćete uživati pošto mi baš jesmo! :)
 
Ljubim vas punooo!
P.S. Kako ste vi? Šta ima novo? :)
 
 













 





 
 
Vanja, hvala ti još jednom na sjajnim, genijalnim fotkama! :)
 
ja sam nosila:
haljina: Mihano Momosa
cipele: Zara
 
Nemanja je nosio:
pantalone: Zara
cipele: Zara
košulja: Zara
sako: Zara
 
Do sledećeg posta... :*
 
 
 

23 коментара:

  1. prrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeediiiiiiiiiiiiiivvvvvvvvvnooooooooooooooooo.............!!!!!!!!!!! jos kad vidim spicer...:)

    ОдговориИзбриши
  2. ovo je najbolji tvoj outfit ikad (naravno) :)... odusevljen a sam sto ste pobjegli od klasike,izgledate predobro,oboje.... i moram pitati,koji je fazon s ovim biserima,nikako da prokuzim,a bas mi se dopada? :)... i fotke su savrsene... kad porastem,zelim imati vjencanicu i svadbu kao mina i nemanja :D i da ne zaboravim,iskrene cestitke...:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jaoj daco, hvala ti puno na ovako divnom komentaru! :)
      Sto se tice bisera, kupila sam obicnu biserbu orglicu, poskudala bisere i onda ih lepila po sebi! S obzirom da je haljina bila bas raskosna bilo mi j epotrebno nesto sto ce biti efektno a diskretno! :)

      Избриши
  3. Wow, wow, wow.. odusevljena sam slikama, outfitom, vama! Prekrasni ste i tako stylish <3 Jako mi se dopada tvoj izbor haljine!!! Iskrene čestitke!

    ОдговориИзбриши
  4. Cestitam! :) Stvarno su me odusevile fotke, divni ste.. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Zelim vam sve najbolje u braku, bili ste prelepi, zelim vam sve najbolje u braku.

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepo:) Cestitam:)
    Divno ste izgledali, fotografije savrsene:)

    ОдговориИзбриши
  7. Predivno ste izgledali, totalno drugaciji, bravo!!! Cestitam od srca, i odusevljena sam!!! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Jooooj, pa ovo je predivno!!!! :D
    Želim vam sveeee najnajnajlepše! <3
    Fotografije su božanstvene, kao i vi!!! ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Čestitam! Baš ste slatki bili, drugačiji...

    Sve najlepše vam želim!

    ОдговориИзбриши
  10. Pa gdje si tiiii!Cestitam!Malo je reci da ste bili predivni,slike su savrsene,bravo za kreativnost!Zelim vam svu srecu svijeta!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  11. Zanimljivo! Zanima me gde je fotografisano :)

    ОдговориИзбриши
  12. svaka cast, obozavam nekonvencionalne mlade i nekonvencionalna vencanja!

    ОдговориИзбриши
  13. Cestitam od srca,zaista jedno originalno vjencanje cini mi se,sve je tako savrseno i drugacije <3

    ОдговориИзбриши