14. 10. 2011.

KLACKAJUĆA KUĆA... / TEETER HOUSE...




Šta kažete na kuću klackalicu? Jeste li za? Ja jeeeeesam! :)))
What do you say about teeter house? Do you like it? :)




Sve me fascinira na ovom objektu... Forma, kontekst, srebrne ploče na fasadi koje prosto upijaju prirodu oko kuće... A tek enterijer?! 8 bita! :))) Wooohooo...
Ovu kuću je dizajnirala firma MVRDV, koja je na svetskom nivou poznata po konceptualnom pristupu u projektovanju kao i po komforu svojih projekata! Balansirajuća kuća koja stoji na samoj ivici rezervata prirode, nekoliko kilometara unutra Safolk obale, nalazi se blizu istorijskih gradova  Valbersvik i Aldeburg.
Everything on this object fascinate me... Form, context, absorbing silver panels... And interior?! 8th bit! :)))) Wohooooo...
This house was designed by MVRDV, company known by its conceptual approach, and comfort of its projects also. Teeter house is placed on the edge od Nature Reserve, a few miles of Safolk coast, near historical cities Valbersvik i Aldeburg.









Ja se ne bih bunila jednoj ovakvoj kući! A vi?
P.S. Hvala mom dragom Renatosu na ovim divnim fotkama! :*
I would not have rebelled for such a house! And you?
P.S. my dear Renatos, thank you for this wonderful pictures! :*
Do sledećeg posta.. kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)



9 коментара:

  1. Zašto ovi postovi nastaju za vreme radnog vremena? Nema se posla??? :-)

    ОдговориИзбриши
  2. hahahha... postovi se postavljaju za vreme radnog vremena, sto ne znaci da tada i nastaju!

    ОдговориИзбриши
  3. hahaahah... neeeee! Samo tako izgleda pa otud i ime! ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja nisam siguran da bih sedeo u hladu ove konzole :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja bih se sve vreme dok sam unutra cimala da će zaits ada se klacka, hehe :)
    Ali neverovatno odbra izgleda unutra, to me je oduševilo, baš mi odiše nekom toplom atmosferom.

    ОдговориИзбриши
  6. A kako dobra fora! Ja sam isto prvo pomislila da se klacka:D Volim ove tvoje postove, svasta nesto zanimljivo da vidim:)

    ОдговориИзбриши