19.02.2012.

SUBOTA I JA.../ SATURDAY AND I...

Subota pre podne i ja u opuštenoj kombinaciji za šetnju gradom i kupovinu materijala za STYLEIĆ...
Saturday morning and I in my casual outfit intended for walking and shopping for STYLEIĆ...

















Kako vam se svidja moja nova kapica? Kupljena je kod Kineza za 250 dinara! :)

What do you think about my new hat? It was bought at Chinese store for 2,5 euros!


kapa/ hat: Kinezi/Chinese

kaput/ coat: Mango
majica/ shirt: vintage
košulja/ shirt: Zara
pantalone/ pants: mango
čizme/ boots: STYLEIĆ
tašna/ bag: self made
ogrlica/ necklace: Aldo

35 коментара:

  1. kako mi je čudno da te vidim u nekim neupadljivim bojama:)cool kaputić, a i kapa, samo bih joj ja skinula cirkone;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehehe... i meni je malo cudno moram ti priznati! Ali tako mi je doslo! :)

      Избриши
  2. jako mi se svidja ova kombinacija, tako je sve jednostavno, a lepo...

    ОдговориИзбриши
  3. Super je kaput a i cizme su cool!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja oduševljena tvojom kapom :)
    A čizme sam ti već rekla da su fenomenalne.

    ОдговориИзбриши
  5. Bas mi se svidja ova kombinacija, kaput je savrsen !:)

    ОдговориИзбриши
  6. Одговори
    1. hehehe... hvala ti! bas mi je drago da ti se svidjaju!

      Избриши
  7. Napokon jedna dugo ocekivana jednpstavna fenomenalna kombinacija..

    ОдговориИзбриши
  8. wow kako si slatka, super ti pristaju te boje :) i torbica je fenomenalna :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. super kombinacija Min! sjajni tonovi,zimki... a cizme loode skroz! <3

    ОдговориИзбриши
  10. nice outfit :-) I really do like your bag, great

    ОдговориИзбриши
  11. kaput i tasna su superrrr!

    fashionableroad.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odlična kombinacija!!!
    Sve mi se jako dopada ;)

    ОдговориИзбриши