7. 5. 2012.

VILLA MODA



















Villa Moda je multibrend prodavnica čiji je vlasnik Šejk Majed, jedan od najznačajnijih ljudi u svetu mode Bliskog istoka.
Za uređenje enterijera prodavnice je bio zadužen Marcel Wanders koji je inspiraciju pronašao u pijacama i uskim ulicama Bahreina. Ono što ga je posebno fasciniralo, a što je krajnje uspešno preneo u čitljivu formu, jesu upravo ulice za koje kaže da podsećaju na lavirint u kojima se čovek lako izgubi, ali i ponovo pronalazi sebe.
Villa Moda is a multibrand luxury fashion store founded by Sheikh Majed, one of the driving forces behind fashion in the Middle East. For the interior design of Villa Moda, Marcel Wanders found inspiration in the traditional souk, creating a melting pot of cultures full of surprising details.

Do sledećeg posta... :*
To the next post... :*

12 коментара:

  1. Zanimljiva je ali za moj ukus preterana :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Efektno nema šta... Dobro izgleda žuta kolekcija u prostoru :)

    ОдговориИзбриши
  3. Efektno svakako, samo što se meni vrtelo u glavi samo dok sam gledala slike, unutra bih se verovatno onesvestila :D

    ОдговориИзбриши
  4. Baš sam to pomislila, kako lako izgubiti se u tom crno belom šarenišu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Uh....zivela bih tamo :))

    P.S. Giveaway na mom blogu: http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  6. ok,kao moderniyovan iygled kao minimaliyam kada su boje u pitanju,al mi je tradicionalno daleko lepse od ovoga

    ОдговориИзбриши
  7. ponekad bas volim rokoko preterivanja Mr. Wandersa :)

    ОдговориИзбриши