12. 6. 2012.

BowTie Collection



 

Pretpostavljam da su ih mnogi od vas već videli, ali ja sam toliko fascinirana prvom kolekcijom leptir mašni Aleksandra Topića, da sam jednostavno morala da im posvetim post! :)
Drugačije, unikatne, posebne, za dan ili veče, na cvetiće, tufnice, sa čipkicom ili zvezdicama... Sve su neverovatne! I sve ih volim! :)))
A evo šta Aleksandar kaže za svoju kolekciju: '' Kada nečega nema, a to žarko želim - ja to napravim!
Mašnama sam opsednut već duže vreme, a ponuda u modnim dragstorima je bila, blago rečeno oskudna. Mašne su slabo zastupljene i kod dizajnera i dale su mi tu priliku da mogu da se igram do mile volje. Počeo sam sa skicom...
...pa se igra otela kontroli i nastalo je 37 mašni.
Prva BowTie kolekcija''
A ja kažem bravo Aleksandre! :) Samo nastavi žarko da želiš, da maštaš, svoje ideje pretvaraš u realnost i time usrećuješ ljude.


















Za sve vas koji želite da vidite sve modele Aleksandrovih mašni samo KLIK,KLIK na njegovu Facebook stranicu!
Sigurna sam da ćete se oduševiti kao i ja! ;)

Do sledećeg posta... :*

14 коментара:

  1. Preslatko, crvena sa zvezdicama mi je fav! :)

    ОдговориИзбриши
  2. i ja sam opsjednuta s masnama svih namjena :)... zato sam "otvorila" oline prodavnicu svojih masnica...:)...ove su mi fenomenalne...pojma nemam za koju bih se odlucila da moram izabrati samo jedan favorit...

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман12. јун 2012. 11:19

    meni je najdraza ova vintage floralna ;) bas su divne i mastovite !

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđa mi se njegova izjava da kad nešto nema on to napravi :) tako sam i ja počela da pletem pa je na kraju ispalo svašta od toga. Sviđa mi se i što od stvari koje su klasika (mašne i bedževi) napravi nešto totalno drugačije tako da su i ljudima koji "nisu u tom fazonu" zanimljive. Radio mi je bedževe po narudžbini i bila sam oduševljena kako je sve spakovao, i još ubacio rukom pisanu porukicu... A da ne spominjem to što znam gomilu ljudi njegovih godina i starije koji sede skrštenih ruku jer ih je strah da započnu nešto ili isprobaju novo i drugačije. Očigledno je da je on u dobrom krugu ljudi, ali ni to ne pada sa neba :) Od mene sve pohvale i za mašne, i za ostale radove, a ako mu budu trebale pletene i heklane može slobodno da mi se javi x)

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Savrsene!
    P.S. Uzivo su jos bolje ;)

    https://www.facebook.com/muffinaccessories.novisad?ref=tn_tnmn

    ОдговориИзбриши
  7. Divne suuu !! Ja sam fanatik za masnice. Imam kolekciju od 253 masnice :)

    ОдговориИзбриши
  8. jooj, ja ih tek vidim i stvarno mi se svidjaju, fantasticne su :D

    ОдговориИзбриши
  9. Ne znam koja mi je fav, savrsene su!

    www.style-trigger.com

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala Mini,
    hvala svima na komentarima i ovacijama
    i hvala svima na podršci!!!

    Pozdrav,
    AT

    ОдговориИзбриши