25. 9. 2012.

VARIJACIJE.../ VARIATIONS...

Volim varijacije... A vi? Znate ono kada uzmete 5,6 odevnih predmeta pa ih kombinujete ovako, pa onda ovako, pa onda opet malo ovako i tako u nedogled! :)
E pa danas vam predstavljam treći outfit iz jedne takve varijacije... Prva dva su bila OVAJ i OVAJ. ;)
Kako vam se čini? Ja nisam sigurna da li mi se više dopada onaj u kojem je zebra print upotrebljen kao suknja ili ovaj današnji... :)












cipele/ shoes: no name
pantalone/ pants: Zara
majica (suknja)/shirt (skirt): self made
sako/ blazer: Zara

Do sledećeg posta... :*
To the next post... :*

15 коментара:

  1. obožavam miješanje printova, tako da mi je ovo odlično! cipele su jako lijepe :)

    ОдговориИзбриши
  2. cekala i cekala kada ces da se trgnes...i nisam docekala, sve promasaj do promasaja u poslednjih 2 meseca
    tako da definitivno odustajem od pracenja tvog bloga, a tako si obecavala i bila inspirativna
    pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. i meni su postovi sa početka vođenja bloga bili mnogo bolji iskreno, ali recimo nije loša ova kombinacija, mada mislim da ova suknja nošena kao majica nikako ne laska tvojoj figuri (koja inače nije loša :)).

    ОдговориИзбриши
  4. ja bih tvoju kombinaciju presjekla na bokovima ili na struku,svejedno...i godnji i donji dio su mi odlicni,ali skupa mi se ne dopada...:*

    ОдговориИзбриши
  5. cipele <3

    eFoxCity.com giveaway na mom blogu: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2012/09/efoxcity-100-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je katastrofa, pratim te od prvog posta, u pocetku sam bila i vise nego odusevljena tvojim kombinacijama al kad si pocela da primenjujes tvoje vidjenje vintage stvari koje ti lose stoje jer su sve siroke i cine da izgledas kao neka matorka do nosenja jeftinih printova, ovde mislim na leopard, tigrasto i zebrasto, pocela sam polako da odustajem od tvog bloga jer ovo nije blogovanje, smatram da to sve losije radis i da se uopste ne razumes u modu jer ovde mode nema. Sve blogerke vremenom napreduju i uce a ti gresis i nazadujes punim gasom. Stalno kad udjem na bloglovin i vidim da imas novi post pruzim ti sansu u nadi da ces napraviti pozitivan boom al svaki put se zeznem, pocela da da kako vidim prvu sliku i naslov markiram kao procitano iako nisam ni usla na blog. Sada definitivno prestajem sa pracenjem jer smatram da je cisto gubljenje vremena tebe pratiti, sta vise sve te manje ljudi i prati, ostale su pojedine blogerke koje stavljaju komentar cisto da i ti njima vratis komentar a sprdaju se sa tvojim stilom.

    Ja te napustam, al se iskreno nadam da ces se vratiti u koloske tj shvatiti da ti mnogo lepste stoje jednostavne stvari, uska garderoba, pastelne boje i pre svega mladalacka garderoba a ne taj tetka stajl sa dodatkom jeftinih printova koje vise niko i nenosi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. moram priznati da se i ja slažem sa ovim komentarom, mada ne bih sve to tako grubo rekla :) mnooooogoo bolja na početku si bila. verujem da pokušavaš da eksperimentišeš i da budeš drugačija, ali jednostavno ti ne stoji. i meni se kao trend sviđaju majice kratke, golog stomaka koje se vraćaju u modu, ali mi ružno stoje jer nemam ravan stomak i neću ih nositi jednostavno. nije sve za svakoga, a tebi te široke stvari iskreno ne stoje. poenta mode jeste izraziti sebe, ali i isto tako nositi ono što ti pristaje (a tebi pristaju lepe ženstvene stvari, mladalačke, kao na primer ova prugasta suknja i prugasta majica sa desne strane, i zaista ti lepo stoje). i iskreno i ja sam pre na bloglovinu jedva čekala tvoj post, sad sam u fazonu, ne znam ni da li da ulazim i čitam. Šteta stvarno si puuuno obećavala na početku blogovanja. Možda se vratiš na staro, volela bih opet to da vidim. Pozdrav

      Избриши
  7. Izvini ali ja sam umrla sam od smeha na komentar ``anonimusa`` ne mogu da verujem kakav komentar!!!
    Po mom misljenju je ova kombinacija SAVRSENA, okrenula bih se na ulici za tobom i rekla bravo za smelost i bravo! Obozavam oversize, pidzama pantalone, volim i ja da nosim suknju kao top! Mnogo mi se svidja kako ti sve stoji! Opusteno a sexy, da li zbog tvoje frizure pa plus golih ramena pa taj sako preko daje neku dozu elegancija, ma odusevljena sam, platforme su divne!! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Svidjaju mi se te shoes!!

    Pa ovo je slikano kod mene u komsiluku :)

    ОдговориИзбриши
  9. volim ovo clashovanje printova,a cipele su bas fashion statement!

    ОдговориИзбриши