14. 11. 2011.

ARHITEKTURA ZA NOŠENJE.../ ARCHITECTURE TO WEAR...

Ukoliko se sećate OVOG posta i priče o fantastičnoj Tei Petrović, i ukoliko vam se svidelo ono što ona radi, potpuno sam sigurna da ćete se zaljubiti u cipele Zuzane Serbak.
Njen dizajn je čvrst, futurističan, odlučan, a kolekcija u potpunosti oslobođena svih barijera i ograničenja.


If you remember THIS post, and the story about fantastic Tea Petrović, and if you liked her work , I am completely sure that you are going to love Zuzana Serbak's shoes.
Her design is edgy, futuristic, stylish and bold, and her collection is with no barriers and no restrictions.



Sama struktura cipele se uglavnom sastoji iz dva dela; matrice i „armature“, a zatim se model nadograđuje ugljeničnim vlaknima koja služe da daju ekskluzivnost cipeli.
Zahvaljujući ovakvom dizajnu, cipele su pored izražene arhitekturalnosti i glomaznosti, takođe i zavodljive i živopisne.

These shoes are structural mainly consisting of two materials matrix and reinforcement and in their production twill weaved carbon fibre is used to add to this structure and underline the exclusivity of the shoe.
This makes the designs bulky and architectural without excluding sexiness and vibrancy.

 







 

Ono što je najbitnije, svaki par ovih genijalnih cipela priča priču za sebe, kombinujući pritom najrazličitije stilove. Ja sam potpuno oduševljena! A vi? ;)

Looking at the items you capture that each piece is unique with a variety in styles. I am completelly thrilled! And you? ;)

Do sledećeg posta... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)



 

 
 

15 коментара:

  1. uh...ne bih se usudila :)
    Ali svaka cast u svakom slucaju :)

    ОдговориИзбриши
  2. E, ove su mi već mnogo bolje, neke od ovih modela bih zaista i nosila, druge i četvrte po redu su mi stvarno super :)

    ОдговориИзбриши
  3. heh... bas mi je drgao da vam se svidjaju! Moram i ja priznati da su ove mnogo "nosljivije" od Teinih, iako su mi i jedne i druge fantastucne! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Nestvarne,bas bih voljela da prosetam jedne!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  5. aaah! posla mi je voda na usta ovo kad sam videla, sve su savrsene!!
    super blog, sad otkrila.. pratimo se :)

    ОдговориИзбриши
  6. cini mi se da bi bile jako "nosive", ozbiljno... za par komada sam bas pomislila da bih volela da ih posedujem! :D

    ОдговориИзбриши