29. 11. 2011.

POSAO XIII.../ JOB XIII...










Prošle nedelje su nove čizme definitivno bile najdominantniji komad odeće...
Ali sa razlogom! ;) Jako su udobne, tople i jako se lepo kombinuju sa gomilom stvari! :) Ufff... takve sam tražila godinama! :)
Koja vam se kombinacija najviše svidja? Ja se dvoumim između prve i druge :)

The most dominant piece of clothing during last week were new boots, definitely...
But, with a good reason! ;) They are very comfortable, worm and very easy to combine with a bunch of stuff! :) I have been searching for these for a very long time! :)
Which outfit do you like the most? I hesitate between the first and second! :)

Do sledećeg posta... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)

 

14 коментара:

  1. super su čizme, baš se lepo kombinuju!
    prva, samo bez tih čarapica:)

    ОдговориИзбриши
  2. Druga kombinacija!
    SVIDJA MI SE KOŠULJA NA PRVOJ

    ОдговориИзбриши
  3. super! prva, ali nisam sigurna za carape i druga najbolja!

    ОдговориИзбриши
  4. Druga kobinacija-najbolja! :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. kosulja na prvoj mi je sjajna, ali ipak druga...mornarsko na ovu zimu...ma neka samo zamirise na more, zagolica mastu i ja srecna! :)
    super su ti cizmice! :*

    ОдговориИзбриши
  6. Prva je fenomenalna, samo bez čarapica, a meni se mnogo sviđa druga :)

    ОдговориИзбриши
  7. Pa sto ste tako ostreprema carapicama sa prve?! :)))
    Ja ih bas volim!
    Hvala vam na divnim komentarima!

    ОдговориИзбриши
  8. Kako lete sedmice izmdju ovih tvojih postova:-S I ja dvoumim izmedju 1. i 2.:)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  9. Druga kombinacija je predivna. Cizme su prelepe!

    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. druga kombinacija sjajna :)

    ОдговориИзбриши