25. 3. 2012.

ULOV SA NAJLONA_VOL.2/ NYLON CATCH_VOL.2

Zahvaljujući divnoj Jovani sa NOVOSADSKE TV, juče sam na Najlon pijaci učestvovala u snimanji priloga o modi, blogovanju, Najlonu i tome šta on znači za Novosadjane! :) ( Prilog je emitovan juče, ali će biti i u ponedeljaku jutarnjem programu! :)))
Posle snimanja sam naravno iskoristila priliku da vidim da li ima nekih zanimljivih stvarčica i mogu vam priznati da jako dugo nisam videla ovako dobar izbor...
Pogledajte kako je sve izgledalo... 
Thanks to Jovana from NOVOSADSKA TV, I have participated in the making of TV report about fashion, blog, design... yesterday at the flea market Nylon! :)
After shooting, I used the opportunity to see is there something interesting for me...
Here is the report...




















 Moj tata i ja! :)
My dad and I! :)

A kupila sam... Providnu košulju na tufne za 40 dinara!
I bought... Transparent dotted shirt for 40 cent!

 Satensku košulju na štrafte za 50 dinara...
Saten striped shirt for 50 cent...
 Haljinu na štrafte za 50 dinara...
Dress with stripes for 50 cent...



Ponovo tata i ja...
Dad and I again...

Kako vam se čini moj ulov?
What do you say about my catch?

Do sledećeg posta... :*
To the next post... :*























30 коментара:

  1. Ja bih se ovde izgubila i ostala satima, nikad nisam bila, a jednog vikenda ima ranom zorom da dođem i kopam sve dok budu tu :D
    P.s. danas je poslednji dan za prijavljivanje, pa se priključi ako želiš ;)
    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/2012/03/moj-prvi-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ko voli, taj bukvalno moze da ostane ceo dan... I mislim da ni tada neces uspeti sve da vidis! :)

      Избриши
  2. jao šta bih ja dala sa tu dođem..obožavam buvljake! hvala na slikama!

    ОдговориИзбриши
  3. Joj bas razmisljam,kako u moru onoga naci nesto super,i to jos neki vintidz,kao Milica,covece!tvoj ulov je strava,jedva cekam prilog da vidim :) i outfit je bezgresan,xixiix

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je u pocetku bilo tesko... Gomila stvari i nista vise! Ali sad sam se bas navikla i svaki put nadjem nesto super! :)

      Избриши
  4. Cije su ti ove baletanke sto nosis? Deluju bas lagano...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupila sam ih u Springfildu, ali pre dve godine u Barseloni!
      Jesu jako lagane... Obozavam ih!

      Избриши
  5. Prava si riba u vodi tu, na najlonu :)
    Čekamo kombinacije :)

    ОдговориИзбриши
  6. ulov je super!
    nisam mislila da ću se upecati na najlon:) al kad mi je mama u subotu kupila 4 predivne haljine kakve već mesecima tražim jedva čekam petak/subotu da idem.
    kada je bolje ići?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam bila petkom zato sto radim, a do 4 se vec svi razidju... Mada, ljudi koji su bili kazu da je sada bolja i kvalitetnija roba petkom!
      Ako budes bila u prilici idi u petak... oko podne! :)

      Избриши
  7. Najlon je tako kul, hocu da me vodite jednom kada dodjem gore!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Svidja mi se sta si izabrala, iako je jeftino ipak si birala, birala dok nisi izabrala. nisi kupila bilo sta. to mi se svidja. Tvoj mantil mi se odmah dopao kao i ceo outfit, ludo. Zanimljiva ta pijaca. Razbija monotoniju u odnosu na butike gde se sve slicno nudi, zar ne?

    ОдговориИзбриши
  9. Nas Najlon <33333

    Ova na tufne je fantazija...i ti si super izgledala, sto Dubravka kaze, tamo si kao riba u vodi :)

    ja jedino moram priznati da sam skontala da ako se previse lepo i upadljivo obucem za Najlon, da mi prodavci dizu cene :(

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan mi je tvoj zuti mantilcic... :)))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Nikako da nadjem nekog da me odvede tamo,ja sam nedeljom stalna na zemunskom buvljaku al nije to to:)Najlon mi je sledeca destinacija!

    ОдговориИзбриши