5. 4. 2012.

SAY HALLO TO MY NEW SHOES...

Nisam mogla da izdržim, a da vam ih odmah ne pokažem! :)
Lakovane, plave, pa još špicaste... Ljubav apsolutna i momentalna! :)
Kupio mi ih je moj Nemanja juče... Kao poklon za našu godišnjicu! HIhihihhi....
S obzirom da nisam imala pojma, moćete da zamislite koliko sam se oduševila kada su me juče dočekale kod kuće!?
I just had to show them to you right away! :)
patent, blue, and pointy... Loev at first sight! :)
Nemanja bought them yesterday, as a gift for our anniversary! HIhihihi...
You can imagine my level of enthusiasm when I say them lying on the bed! :)

























pantalone/ pants: Mango
košulja/ shirt: no name
sako/ blazer: Zara
cipele/ shoes: gift
tašna/ bag: gift
cvet/ flower: Six
prsten 1/ ring 1: Claries
prsten 2/ ring 2: Peacocks
prsten 3/ ring 3: Zou Zou Vintage

Do sledećeg posta... :*
To the next post... :*

23 коментара:

  1. DIVNO! Obozavam ovaj mix plave boje! Cipe su savrsene i odlicno si kombinovala uz sako. Detalji su sjajni, prstenje je fenomenalnoo! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super kombinacija. A cipele su nevjerovatne!!

    ОдговориИзбриши
  3. Romantique muškarci rulez! Bravo Nemuse!:)

    ОдговориИзбриши
  4. Cipele mi se mnogo sviđaju, medene su, i taj prsten je baš moćan :)

    ОдговориИзбриши
  5. Joj nekako su mi kao cipele sto Barbie nosi,divne!Bravo,N!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  6. Uh, divne su cipelice :) Obozavam spicaste!
    Blejzer i nakit isto super, posebno ti ludi prstencici :)

    ОдговориИзбриши
  7. helou prelepe cipelice! super outfit! al onaj najveci prsten.....d'umres,treba mi!

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post Mina.
    Dopada mi se tvoj nakit. Ruzica je preslatka :)
    Cipelice takodje:)
    http://sparklyshinyworld.blogspot.com/

    Ceca :***

    ОдговориИзбриши