26. 4. 2012.

UPLETI ME.../ KNITT ME...

Danas pravimo malu pauzu od Milana i posvećujemo se heklanim, štrikanim, pletenim komadima... Ali ne odeće! ;)
Ukoliko spadate u grupu ljudi koja voli džempere, kao i ušuskavanje u iste, sigurna sam da ćete biti oduševljeni ovim postom! Pa zamislite da imate, recimo,  stolicu u koju možete da se ušuškate?! Mmm... Ja sam za! :)
Today we make a break from Milan and commit ourselves to the woven, knitted, crocheted pieces of furniture! ;)
I' m sure that all of you who likes sweaters and its cozyness and worm, are going to love this post, too! Just imagine you sittig in cozy, knitted chair for exemple... Mmm...


 
















Do sledećeg posta... :*
To the next post... :*

15 коментара:

  1. upleteno drvo+namestaj od oversize knita <3

    ОдговориИзбриши
  2. ovo mi je super, pogotovo ove zadnje slike, prefora :))

    ОдговориИзбриши
  3. najbolje mi je poslednje ususkavanje! :) volEm!
    ali totalno smo blog bliznakinje... :))) hehe... volEm i to! :)))
    pogledaj sta smo mi radili, kako smo arhitektonski pleli u danasnjem postu ;)
    http://anjasrunway.blogspot.com/2012/04/public-spaces.html

    ОдговориИзбриши
  4. 4 poslednje fotke su mi fascinacija cista!!

    ОдговориИзбриши
  5. Aaaaa, kako je interesantno, drvo je najbolje. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Baš je zanimljivo i originalno! :)


    http://annchica.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Ohh these are amazing, I LOVE the crocheted tree, so nice and warm. lovely


    www.girllilikoi.com

    ОдговориИзбриши
  8. heej kako je zanimljivo i orginalno :D ja sam ovako smotana osoba pa ne znam nista ni da šijem,čim bi kod nas gdje vidila ovako nesto kupila bi :D super post :)

    ОдговориИзбриши