26. 12. 2011.

KRAGNE! /COLLARS!



Danas vam predstavljam novi STYLEIĆ proizvod - KRAGNE! :)
Today I present you the new STYLEIĆ product- COLLARS! :)



Ovaj put vam neću puno pričati... pustiću da slike govore umesto mene!
Reći ću samo da je u pitanju moj ručni rad, od početka da kraja...
This time I will not talk to much... I'll let photos to speak in my name!
I will only say that it was my handiwork, from beginning to end...





























Kako vam se čine? Da li vam se svidjaju?
Ukoliko želite da postanete vlasnik neke,  javite mi se na mail: mina.guda@gmail.com :)
What do you say? Do you like it?
If you do, and if you want to order, please let me know! This is my mail: mina.guda@gmail.com :)

Do sledećeg posta... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)

17 коментара:

  1. Crna sa nitnama i sa zvezdicama su mi super! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala vam devojke! Biserna je i moj favorit! Bas mi je drago da vam se svidja crna sa lancima... :) Njom bas nisam bila zadovoljna! :)

    ОдговориИзбриши
  3. sa biserima i lancima :D savršeno :)

    ОдговориИзбриши
  4. moracu da se slozim sa vecinom, bela sa biserima i crna sa lancima!! genijalno :D

    ОдговориИзбриши
  5. Ma super ti to,mogu ja tebi reci!Biserna,patchwork,denim,...savrsene!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  6. Hm...pa pazi ovako: sa biserima i sa ogledalcima (ili meni na to lici ;) ) definitivno pobedjuju

    ОдговориИзбриши
  7. Super su, odličan mi je ovaj s lancima i biserima! :)


    xoxo
    Antonia

    ОдговориИзбриши