5. 12. 2011.

POSAO XIV.../ JOB XIV...

Eto kakav sam baksuz!

Vikend je bio tako divan, sunčan, topao, a ja bolesna, najbolesnija! Toliko bolesna da nisam bila u stanju da slikam ni KAKO DA NOSITE..., a kamoli da izlazim da fotkam outfit! Ufff...
Ali dobro... nadam se da će Sunce biti blagonaklono i narednih dana! :))

Što se tiče protekle nedelje na poslu, mislim da sam u potpunosti bila u svom elementu!
Boje, dezeni, šarenilo... :)
Šta kažete? Imate li omiljenu kombinaciju?

I realy have no luck...

Weekend was so wonderful, sunny and work, and I was sick! So sick, that I couldn't make photos for HOW TO WEAR...,and not to mention outside picturing for outfit post! :(
But ok... I hope that Sun will be favorably in the coming days! :))

As for last week on the job, I was completely in my element! :)
Colors, textures...
What do you think? Do you have your favourite outfit?








Do sledećeg posta... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)

19 коментара:

  1. poslednja je baš elegantna, a zlatno i bordo, savrešno! :)i brzo da nam ozdraviš!

    ОдговориИзбриши
  2. i jos jedan glas za poslednju, mada mi je i druga bas kul, opusteni krojevi, a i volim kombinaciju plavo/braon, sat je super detalj i mozda jeste sam po sebi dovoljan, ali isprobaj i neki od zlatkastih lancica, cisto da malo "uzenstveni" kombinaciju. Mada, jednom nedeljno i smes bez zenskog nakita, stikli, suknji, moze ti se ;)

    ОдговориИзбриши
  3. fenomenalno! :) ovaj put mi je bas tesko a izaberem omiljenu.
    p.s. ozdravi brzo!

    ОдговориИзбриши
  4. nadam se da ćeš brzo ozdraviti :D zadnji outfit mi je ubjedljivo najbolji!!

    ОдговориИзбриши
  5. POsljednji!Sve po mom ukusu,hlace su genijalne!
    Ozdravi nam brzo!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  6. Poslednji i drugi. ubedljivo imas najbolji stil od svih modnih blogerki :D mada mozda sam subjektivna jer se vrlo slicno oblacim :D

    ОдговориИзбриши
  7. E i ja glasam za poslednji! :) Nekako sam cudno-elegantna! heheheh
    Hvala vam svima! I na komentarima i na zeljama za ozdravljenjem! :)
    Anonimus, hvala puno! :))) bas si me obradovala!

    ОдговориИзбриши
  8. Moje omiljene kombinacije su prva i poslednja. jako mi se svidja tvoja mastovitost u oblacenju za posao, bravo! I zelim ti brzo ozdravljenje!

    ОдговориИзбриши
  9. Druga kombinacija mi je fenomenalna! Svidja mi se sto nije ugusena gomilom detalja. Pantalone su bas cool i svidja mi se boja kosulje :)

    ОдговориИзбриши
  10. Poslednja, na njoj mi je sve super :)
    I ona gde preovlađuje ljubičasto je super, samo bih drugu boju torbe.

    ОдговориИзбриши