6. 12. 2011.

THE G

Danas opet malo pričamo o prostorima koje su uredili poznati dizajneri! Nismo dugo, a to je tema kojom baš volim da se bavim! :)
Volim zbog toga što mi je jako interesantno da posmatram način na koji ljudi koji za model imaju ljudsko telo, posmatraju prostor, kao i koja su sredstva kojima “modne” inspiracije reprodukuju na enterijere!
I tako opet dolazimo do neraskidive veze arhitekture i mode kojom sam fascinirana i u čije pore iz dana u dan sve više pokušavam da proniknem...

Danas vam predstavljam G hotel čiji enterijer je uradio poznati dizajner šešira Filip Trejsi (Philip Treacey).
Uživajte...

Today we talk about interiors that were design by famous fashion designers! We didn’t for a very long time, and that subject is one of my favourite! :)
I love this theme because I love watching fashion designers in the role of interior decorators. I love the way how they combine fashion with space.
I am totally fascinated with that phenomena...

I represent you the G hotel which unique design was created by the renowned Philip Treacey!
Enjoy...






















Do sledećeg posta.... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)

11 коментара:

  1. vrti mi se u glavi od ove pink sobe sa crno belom spiralom na podu :)

    ОдговориИзбриши
  2. pza to je Filip,neprikosnoven...i treba da ti se draga moja D.vrti,xixixixixix,u dobre svrhe,ne u svrhe kica

    ОдговориИзбриши
  3. Boze, kao da sam videla minimum 5 sesira u svakoj sobi! To su ti Trejsi oblici! Za moj ukus isuvise, ali ko sam ja da protivrecim velikom Filipu ;)

    ОдговориИзбриши
  4. jako psihodelično, gotovo manijakalno, ali... sviđa mi se! :D

    ОдговориИзбриши
  5. Ajoj pink soba sa spiralom...ako mi ovakav osećaj izaziva dok gledam sliku, pitam se kako je biti tamo!

    ОдговориИзбриши
  6. Ove spavaće sobe u bež nijansama su mi naprosto savršene! :)


    xoxo
    Antonia
    FASHION IMPERATIVE

    ОдговориИзбриши
  7. Strasno patim za necim ovakvim...
    http://3.bp.blogspot.com/-dlUa6DyZmAk/Tt3oQAKpnaI/AAAAAAAACHU/HWGqoyjerlw/s1600/11.jpg

    ОдговориИзбриши