28. 12. 2011.

ZLATNE EKSTENZIJE..../ GOLD EXTENSIONS...

Taman kada pomislim da se više neću šokirati zbog neobičnog nakita, pošto sam  jel’ da, videla sve i svašta, naletim na ovo...
Nakit, proteza, extenzija... Ne znam šta je! Ali je genijalno! I neobično! I skulpuralno!
I just tought that nothing, when it comes to jewelry can’t shock me, when I ran to this....
Jewelry, prosthesis, an extension.... I don’t know what it is! But it’s genius! And unusual! And sculptural!



Kreator ovog neverovatnog nakita je Imme van der Haak, koji za svoj rad kaže: “ U svom radu, kroz igru, pokušavam da diskutujem o tome šta je normalno. U mojim fotografijama i filmovima transformišem ljudsko telo koristeći materijale koji upliću delove tela, menjaju siluetu, ili imaju uticaj na promenu fome ljudskog tela. Sve je u promeni forme i transformaciji, iako moja ideja nije da šokiram, već da prikažem da svaka forma ima svoju lepotu....”
Creator of this amazing jewelry is Imme van der Haak, and what he says about his work:  In my work I try to discuss in a playful way the ideas which seem obvious about what is 'normal'. In my photographs and films I transform the human body by using materials which lace up parts of the body, change the silhouette or influence in a different way the form of the body. It is all about changing forms and transformations, although it is not my intention to shock, but to reveal the idea that every form has its own beauty. “
 
 







Šta vi mislite? Da li vas je šokirao?
What do you think?  Are you shoked?


Do sledećeg posta... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)

9 коментара:

  1. blago rečeno, meni je ovo gorzno, prvo ono sa uvijenim uhom me je malo zbunilo, pa mi je onda par modela bilo samo ružno, pa metalno čudo što curi iz nosa, a onda ova štipaljka na obrvi,e tu je prelilo času!:) deluje tako bolno, (verovanto nije, ali mislim da ne bih izdržala da pričam sa osobom koja to nosi, naterala bih je da to skine jer najviše od svga ne volim kada neko čačka oko očiju, evo sve mi jeza prolaze kroz leđa...)

    ОдговориИзбриши
  2. hahahah... U pravu si Dubravka! Bas mi je zao ovog sirozana sa prve slike... kako mu se savilo uvo... Uzas! Mada, ima i dobrih stvari po meni! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja volim kada neko ispituje granice izmedju lepog i ruznog, tako da...thumbs up za ovaj eksperiment!

    ОдговориИзбриши
  4. prstenja su mi ok, al ovo ostalo mi je uzasno!

    ОдговориИзбриши
  5. joj meni je ovo užasno. volim eksperimentisanje, ali ovo mi je preterivanje u pokušaju da se postigne različitost pod velom umetničke slobode :)

    ОдговориИзбриши
  6. Volim da vidim ovako nesto drugacije... Ali ni meni se ovo ne svidja moram priznati :D

    ОдговориИзбриши
  7. nije shokiralo :)) vec je nesto od toga jako neudobno i to ti kaze osoba koja je u jednom trenutku imala 13 pirsinga na telu..a nesto bi nosila.....nesto je kretenski,npr ona u nozdrvi....

    ОдговориИзбриши
  8. muahahha okej, sve i svasta
    ali ovo mi nema poentu, cak ni estetsku :)

    ОдговориИзбриши