20. 12. 2011.

U SUBOTU SAM.../ ON SATURDAY I...





...bila u Segedinu! :)
...čekala ukupno 5 sati na granicama...
...bila oduševljena tržnim centrom ARKAD...
...kupila par interesantnih stvarčica! :)
...delila trenutke novogodišnje euforije sa mojim Nemanjom...
...u outfitu spojila nespojive komade... :))

...was in Szeged! :)
...was waiting for 5 hours on border crossing...
...was fascinated with ARKAD shoping center...
...bought a few interesting pieces! :)
...was sharing New Year's moments of euphoria with Nemanja...
...matched incompatible pieces of clothing... :)





















farke/ jeans: no name
majica/ shirt: Zara
duks/ jacket: Nike
ogrlica/ necklace: Aldo
patike/ sneakers: Converse
tašna/ bag: DIY




Do sledećeg posta... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)

17 коментара:

  1. Farmerke ti odlicno stoje, trebalo bi cesce da nosis ovakve modele. I dzemperak mi je super :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo za tasnu koju si sama napravila! Dzemper je divan, ova boja ti odlicno stoji!

    ОдговориИзбриши
  3. Sto nespojive, meni se bas dopadaju :)

    Kod mene je u toku novi giveaway, vidi ako ti se dopada :) http://venomafashionfreak.blogspot.com/2011/12/prednovogodisnji-giveaway-by-eman-bej.html

    ОдговориИзбриши
  4. Strava je ogrlica :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super opuštena kombinacija, sa roze starkama :)) Like it!!

    ОдговориИзбриши
  6. Hej, pa hvala vam! :)Prosto mi je cudno da se niko nije bunio na neobicnu kombinaciju! hehehehhe
    Hvala vam jos jednom! :)))
    Anonimus... bila sam samo u trznom centru... Tako da nisam stiglada fotkam sam grad!

    ОдговориИзбриши
  7. Ja bih samo uklonila tu oglicu, ali to si ti, trebalo mi je malo vremena da se naviknem na taj spajam nespojivo stil, sada mi je u većini slučajeva kul :)

    ОдговориИзбриши
  8. Super su mi dzemper i ogrlica :)
    A inace, nadala sam se nekim fotkama iz Segedina :D ili mozda "new in" fotkama :)))

    ОдговориИзбриши