13. 12. 2011.

POSAO XV.../ JOB XV...


Mislim da sam prošle nedelje bila baš elegantna i klasična! Jesen je definitivno dominirala u mojim kombinacijama, a uprečatljivi detalji, poput marama, bili su pokušaj da pobegnem iz sivila...
Mada mi je to baš teško kada nema Sunca.... Nedostaje mi...

P.S. Jedna kombinacija od prošle nedelje fali, ali je to samo zato što sam jako rano išla na službeni put, pa nisam stigla da se fotkam!
Nadam se da će i ove četiri biti dovoljne da fomirate mišljenje o prošlonedeljnim outfitima! ;)



I think that the last week was very elegant and classical! Autumn has dominated my outfits, and striking scarves were only my attempt to run away from drab...
It's very hard when Sunshine is gone... I miss it...
P.S. As you can see, one outfit missing... I were at the bussiness trip, so I didn't manage to take a photo of outfit!
What do yu think abot this four outfits?







17 коментара:

  1. prugice+tufnice <3 a i ova poslednja, sa oversize masnom :)

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je prva najbolja <3
    Zelene hlače su pun pogodak!

    ОдговориИзбриши
  3. Extra farke i pantalone! Blejzer sa prve slike je predivan i prva kombinacija mi se najvise svidja :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja, kao i vecina glasam za trecu!
    Hvaa vam na komentarima divni, najdivnijim! :)))

    ОдговориИзбриши
  5. Svi su super :) Ne znam za koji da se odlucim :)))

    ОдговориИзбриши
  6. zadnje dvije, možda prije zadnja! prelijepo! <3

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Super kombinacije! Vidim da i ti volis 'baggy pants' ;) mislim da imamo jednake hlace i cipelice sa trece slike :)

    ОдговориИзбриши
  9. Zelene hlace ti stoje savrseno!Ali ono bas bas!Taj mint blazer je mljac;)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  10. Ja baš volim kako tebi stoje vrećaste pantalone ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Ova kombinacija sa zelenim hlačama i ogromnom mašnom mi je favorit :) Izgledaš kao bombončić :)

    ОдговориИзбриши
  12. HI BEUTIFUL GIRL!!!
    I THINK YOU HAVE A GREAT SENSE OF STYLE....AND YOUR BLOG IS SO COOL!!!

    WE COULD FOLLOW EACH OTHER!!!! I'LL WAIT YOUR ANSWER ON MY BLOG....AND THEN I'LL FOLLOW YOU BACK.... :)

    http://thechicetoile.blogspot.com/

    KISSES FROM ITALY

    ОдговориИзбриши