27. 12. 2011.

MOJ SEGEDINSKI ULOV... :) / MY SZEGED CATCH... :)


Pošto sam vam ostala dužna fotke stvarčica koje sam kupila u Segedinu, danas vam ih sve predstavljam u outfit postu!
Samo da napomenem, nije bio u pitanju neki oooogroman šoping, nego ispitivanje terena za ooogroman šoping! Hihihhi
Since I didn't show you what I bought in Szeged, I present you all that stuffs in todays outfit post!
Just to mention, that was not the greeeeeat shoping, but preparation for the greeeeeat shoping! hihihihi

Dakle, zlatan džemperić, kaiš (pored ovog pink, u kompletu su bili i plavi i narandžasti), i dva prstena koja prosto obožavam! :))
So, gold sweater, belt (I bought the blue and the orange one too), and two wonderful rings which I adore! :))


















džemper/ sweater: Stradivarius
majica/shirt: no name
farke/ jeans: Zara
cipele/ shoes: Zara
cvet/ flower: Bershka
prsten / ring: H&M
prsten/ ring: Claire's
kaiš/ belt: Koton


Do sledećeg posta... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)

26 коментара:

  1. Zaljubljena sam u te tvoje cipele...a bogami i novo prstenje:)

    ОдговориИзбриши
  2. džemperčić je pun pogodak!! ali zašto si stalno u tim vrećastim farkama,tako te ukrupnjavaju!

    ОдговориИзбриши
  3. Hipop i Dubravka hvala vam! :))) I ja mnogo volim te cipele... A bogami i novo prstenje! hihih...
    Cakanice, ne znam sta da ti kazem! :( Ja ko poludela... Bukvalno sam zavisna od baggy pantalona! Samo njih gledam i samo njih kupujem... Skoro uopste vise ne nosim "normalne" farke...
    Ali trudicu se to da promenim, obecavam! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Džemperak je odličan, ali su mi cipelice strava ;))

    ОдговориИзбриши
  5. Haval ti Marija! :) Cipelice su ulovljene u Zari letos!

    ОдговориИзбриши
  6. Prstenje bas bas kao sa moje ruke,obozavam ih!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepe cipele, odlicno ukombinovane sa kaisem!

    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Izvini , da li mozes da mi kazes jel ima ikakvih snizenja u Zari , H&Mu i Bershkoj ? :) Hocu da idem u soping , ali ne znam da li mi se isplati jer ne zivim u blizini ;)

    ОдговориИзбриши
  9. farmerice su mi kul..al prstenje..jao ,treba mi! haha

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala vam! :)))
    Anonimus, mislis u Segedinu? Ja kada sam isla ( pre 2 nedelje)u H&M je vec bilo znacajno snizenje, u Bershki onako, oko 10, 20 %, a u zara jos nijepocelo! Idi sad u januaru... Tada su ubedljivo najveca snizenja!

    ОдговориИзбриши
  11. Preeslatka si! Obozavam tvoj stil, tako da je i ovo puno pogodak. Begi farke su hit i super ti stoje, moramo da ih iskoristimo dok se jos nose ;)

    ОдговориИзбриши
  12. Pstenje ti je je fantastično!!

    posjeti moj blog
    www.worldisrunway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. odlicno prstenje, i dzemper. Ovih dana me je uhvatilo to neko zlacano ludilo pa samo to primecujem :)

    ОдговориИзбриши
  14. Opasna si, mačko!

    Drago mi je što sam naletela na tvoj blog <3

    I imamo isti prsten (ovaj pink ogromni.)

    ОдговориИзбриши
  15. Uh, stiklice, dzemperic i prstenje! Fenomenalno :))) A naravno da je predivno prstenje iz butika koji kod nas ne postoje -.- :P hehe

    ОдговориИзбриши
  16. I just love your jeans and heels! You look absolutely amazing! Great blog, I am now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Prstenje je odlicno, vec dugo trazim takve, i eto, sad znam gde ih mogu naci! :)

    ОдговориИзбриши
  18. Ocarana sam prstenjem, poggotovu ovim duackim! I super je dzemperak!

    ОдговориИзбриши
  19. Hvala vam, hvala! Juhuuu... bas sam srecna sto vam se svidjaju moje nove stvarcice!

    ОдговориИзбриши