2. 12. 2011.

REKAPITULACIJA III... RECAP III...

Hmmmm...
Novembar je baš bio siromašan outfit postovima...
Ali imam dva opravdanja! :)
Prvi je hladnoća koja me apsolutno demorališe, a drugi je novi rubrika na blogu KAKO DA NOSITE...
Naime, pripremanje novog KAKO DA NOSITE... posta mi oduzima gomilu vremena, od samog fotkanja, sredjivanja fotki, pa do postavljanja, tako da jednostavno ne mogu da stignem da slikam i redovne outfit postove. U decembru će biti drugačije, svečano obećavam! :)

Ono što me je beskrajno reduje jesu vaši baš, baš pozitivni komentari na novu rubriku (tako da ću nastaviti da je radim i po cenu outfit postova;))!
Ukoliko niste pogledali moje predloge za KAKO DA NOSITE... možete pogledati OVDE i OVDE...

A evo ih i novembarski outfiti... :)

Hmmm...
I wasn't very active when it's about November and outfit posts...
But I have two justifications! :)
The first one is coldness which demoralize me totally, and the second one is the new column on the blog HOW TO WEAR...
Preparing of new HOW TO WEAR... post take away a bunch of time. From photo shooting, till posting...
Becide that, I am very happy because of your positive comments on the new clolumn:
If you didn't see my HOW TO WEAR... sugestions you can do that HERE ans HERE...
I promice you much more outfit posts in December! :)

And here they are November's outfits... :)










Do sledećeg posta... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)

13 коментара:

  1. Odlicno :) Divno izgledas, favorit su mi prvi i poslednji outfit sa slike! :)

    ОдговориИзбриши
  2. A bas sam mislila da je bilo outfit postova od tebe,vjerovatno zbog rubrike!Ma super si mi,samo naprijed!;)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  3. poslednja slika,cizme-lepe! :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Sad sam tek videla tvoju rubriku "kako da nosite" i moram priznati da mi se jako dopada!
    Vrlo originalno ;)
    A ova braon torba na poslednjem outfit-u je jednostavno svršena :D

    ОдговориИзбриши
  5. Vec sam napisla da su mi divne cipele iz trece kombinacije.
    Cizmice iz cetvrte takodje super.

    ОдговориИзбриши
  6. volim sto se tako radosno igras modom :)
    sljokica pobedjuje naravno :)

    ОдговориИзбриши
  7. nova rubrika je fenomenalna tako da samo nastavi s njom!!

    ОдговориИзбриши
  8. Divna je ova breskvasta košulja.
    ♡ jako volim tu boju, is uper ti stoji.

    A ovaj outfit u hlačama sa animal printom mi je preobar!

    Zima je siromašna outfit postovima, ali bogata kreativnošću ;)

    ОдговориИзбриши