26. 8. 2011.

8 BITA.../ 8 BIT...

Inspirisana divnim Jeleninim POSTOM na temu osmobitne mode, i ja sam rešila da se malo pozabavim ovim fenomenom... Samo iz drugačijeg ugla... trodimenzionalnog! ;)
Kako sam po struci arhitekta, uvek me fasciniraju stvari koje se direktno tiču mode, a usko su povezane sa arhitekturom! :) Tako je i sa 8-bitnom modom! Ona za mene predstavlja  konstrukciju, građenje, projektovanje! 8-bitna moda je arhitektura koja se umesto na tlo, projektuje na telo čoveka! I to je ono što me fascinira! Čovek konačno može da nosi arhitekturu! :))

Inspired by Jelena's wonderfull POST about 8 bit fashion, I also decided to deal with this phenomenon... Only from different point of view... three-dimensional! ;)
As an architect, I am always  fascinated with things from fashion closely related with architecture! :) The same thing is with 8 bit fashion! For me, that is construction, building, planning! I am completely fascinated with that phenomenon! People can finally wear architecture! :))
















p.s. Ubila bih za jedan par pixelizovanih cipela! Hehhhe
Do sledećeg posta... kiss! ;)
p.s. I would kill for those pixel shoes! Hehhhe
To the next post... kiss! ;)
 


8 коментара: