25. 8. 2011.

ŽUTA SUKNJA.../ YELLOW SKIRT

Iako je juče bilo neverovantih 100 stepeni :)), ja sam ipak rešila da skupim hrabrost i izađem da se fotkam za današnji post! A razlog je skroz opravdan! :))
Naime, tema današnjeg posta je moja omiljena žuta suknjica! Omiljena zato što je to prva stvar koju sam samostalno sašila (bravo ja! ;)), zato što sam u njoj bila na apsolventskoj večeri, i zato što mi se, dok sam bila u njoj, dogodilo mnogo lepih stvari! :)
Priznaćete da je zaslužila da bude slikana i po ovoj užasnoj temperaturi! ;)
Nadam se da ćete je voleti isto koliko i ja!

 
Although yesterday were 100 degrees ;), I decided to be courageous and went outside to take pictures for today's post! The reason is fully justified! :))
Well, theme of today's post is my favourite yellow skirt! I love it  because that was the first thing I sewed all by myself, and many other great things happened while I wore that skirt! :)
You have to admit that yellow skirt deserves photo shooting even on this terrible temperatures! ;)
I hope you'll like it as much as I do!




















majica/ shirt: Pimkie
suknj/ skirt: DIY
cipele/ shoes: Zara
tašna/ bag: Pimkie
ogrlice/ necklaces: no name

Do sledećeg posta... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)

14 коментара:

  1. Ma sta voljeti...zelim je! WOW! Tvojih ruku djelo...pa to je dupli WOW! :O
    Sjajno izgledas!
    xx,K.

    ОдговориИзбриши
  2. wow did u really make that skirt? its stunning! great pocket and great shape! well done :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno ti stoji suknja... jednostavno ali sa zanimljivim naglasenim linijama :) Odlicno...

    ОдговориИзбриши
  4. suknja je prelijepa ,odličan kroj! baš mi se sviđa što si je sparila sa ovim topom na tufne, ja bih samo izbacila plave detalje..inače jaaako dobar outfit.

    ОдговориИзбриши
  5. jeeeeeej... mnogo sam srecna sto vam se svidja moja suknjica! ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Suknja je jako lijepa, super ti stoji, ali top mi je presladak!! :))

    Lovely blog. :)
    Želiš se pratiti međusobno?


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    ОдговориИзбриши
  7. hehe znaci nisam jedina koja ima srecnu odecu :))))))

    ОдговориИзбриши
  8. i top i auknjica su perfektni! a posebno u kombinacijiii! obozavam velike tufne!

    ОдговориИзбриши
  9. suknja je sjajna! sama sasila? genije!!! tufne!!! volim! u kombinaciji...nema greske! ;) odlican outfit! :*

    ОдговориИзбриши