21. 8. 2011.

SREBRNO I ZLATNO / SILVER AND GOLD


Mislim da je krajnje vreme da vam u svom outfit postu  prikažem i jednu od STYLEIĆ KASETICA.:)
Ova mi je jedna od omiljenih... Pored zvezdice koja je prosto neodoljiva, mnogo mi se sviđa i ta kombinacija srebrnog i zlatnog!
Kako bi sve bilo u skladu sa njom, i moj outfit je ovoga puta neutralan… bez previse boja, dezena… samo srebrna i zlatna! ;)
Jel vam se svidja?

I think it’s about time to show you one of  STYLEIĆ TAPES in my outfit. :)
This one is one of my favorites… Beside lovely star, I just adore that combination of silver and gold.
As you can see, my outfit is neutral this time only because of that tape ;) … without colors and textures… only silver and gold.
Do you like it?





















majica/ skirt: Zara
pantalone/ pants: Zara
cipele/ shoes: Zara
kasetica/ tape: STYLEIĆ
cvet/ flower: Pimki
narukvica/ bracelet: vintage
sat/ watch: poklon/ gift
prsten love/ ring love: Six
prsten/ ring: Peacocks
tašna/ bag: Avon
kaiš/ belt: poklon/ gift

Do sledećeg posta... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)


16 коментара:

  1. cipele vooolim,inace od toliko glitera deluje kao da ti i koza shljasti :) kul!

    ОдговориИзбриши
  2. Dopada mi se citav outfit :))) ali moram da izdvojim te divne pantalone i fenomenlan detalj - kasetu :D super!

    ОдговориИзбриши
  3. hvala vam devojke! ;) bas mi je dragoooo da vam se svidja kasetica!

    ОдговориИзбриши
  4. divno prstenje! i baš su cool ove kasetice.

    ОдговориИзбриши
  5. Prstenje i cipelicu su mi najlepshi! I naravno kasetica :)

    ОдговориИзбриши
  6. Lovely outfit!!

    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    cherry ripe time

    ОдговориИзбриши
  7. ;) pa naravno da nosim kad je divan poklon! :)

    ОдговориИзбриши