4. 8. 2011.

POSAO.../ JOB...

Pre malo više od mesec dana rešila sam da počnem da fotkam ono što oblačim na posao! :)
Prvo zbog sebe, kako bih bila sigurna da nisam ponovila kombinaciju ;), a onda i zbog svih onih ljudi kojima ponekad nedostaje inspiracije kada je reč o tome šta obući za posao!
Pozadina je uvek ista (moja soba), fotograf isti (Nemanja :)), jedino se moji outfiti uvek razlikuju! ;)
I tako je na Face-u nastao album koji se zove STYLEIĆ ZA POSAO!
I ljudima se svidelo!:)
Baš iz tog razloga, rešila sam da vam i ovde, jednom nedeljno, prikazujem ono što sam imala obučeno prethodnih 5 radnih dana.
Ovom prilikom vam predstavljam svojih 10 omiljenih kombinacija, od nekih 50 koje su fotkane do sad!
Jel vam se svidjaju? :)


About a month ago, I decided to start making  photos od my outfits. :)
At the first place, because of myself, so I can be sure that every outfit is unique ;), and than, for all the people that sometimes lack on inspiration when it comes to the question: What should I wear today for my work?
The backround is always the same (my room), as well as photographer ( Nemanja:)). The only difference from day to day, are my outfits! ;)
So, the album called STYLEIĆ FOR WORK was created on Facebook.
And people liked it! :)
Because of that, I decided to show you, once in a week, what I have been wearing for the last 5 days.
Here I represent you 10 of my favourite outfits, from 50 photographed until now.
Do you like them?























Koja vam je omiljena? :) Meni možda poslednja, ali samo zbog pantalona! (tražila sam takve mesecima, i prošle nedelje sam ih konačno ugledala u Zari! I to za neverovatnih 1300 dinara! :)))


Do sledećeg posta...kiss :)

What is your favourite? Mine, perhaps the last, but only because of the trousers! (I've looked for those for months and I finaly found them last week in Zara. Amazingly, I got them for just 1300 din!)

To the next post...kiss

15 коментара:

  1. Druga i cetvrta su po mom ukusu. Savresene kombinacije:)

    ОдговориИзбриши
  2. @ milijanaja Hvaaaala! :)
    @ jovana znači, nista štikle? ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Preslatko. Svidjaju mi se sve kombinacije. :))

    ОдговориИзбриши
  4. Fenomenalno, sviđaju mi se kombinacije, ti si savršeno obučena!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Ja ne zelim da se odlucim jer su mi sve super!:)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  6. Sve kombinacije su odlicne, super izgledas! :-) P.S. Po ko zna koji put, frizura ti krasno stoji :-)

    ОдговориИзбриши