13. 8. 2011.

OPET PRUGE.../ STRIPES AGAIN...


O prugama sam vam već pričala OVDE, ali su one tada bile upotrebljene u potpuno drugačijem kontekstu! Danas vam predstavljam pruge... ali na meni! :))
Pre nekoliko dana sam kupila ovu suknjicu u Zari i totalno se oduševila! Pored toga što je koštala neverovatnih 1000 dinara, ispostavilo se da je jaaaaaako povoljna za kombinovanje! ;)
Danas vam je predstavljam u varijanti sa mornarskom majicom!
Moram vam priznati da baš nisam sklona kombinovanju više različitih dezena, naročito pruga, ali sam probala.... I svidelo mi se!! ;)
Kako se vama čini?

As you know, I have allready talk about stripes HERE, but then, those were used in totaly diferent context! Today I represent you stripes... but all over me! :))
A few days ago I bought this skirt in Zara and totaly fliped out! Becide very low price, only 10 euros, this skirt is very suitable for combining! :)
I represent you today this skirt in combination with navy shirt!
I have to admit that I don’t like to combine several diferent textures, especially stripes, but I have tried... And I liked it! :)
What do you think about this combination?































majica /shirt: Mango
suknja / skirt: Zara
cipele/ shoes: Zara
clutch: self made
prsten cvet / ring flower: Six
prsten /ring: Six
narukvice /bracelates: self made
sat/ watch: no name

Do sledećeg posta... kiss ;)
To the next post... kiss ;)

13 коментара:

  1. Super ti stoji kombinacija, a narukvice i sat su odlicno osvezili te neutralne boje :)

    ОдговориИзбриши
  2. Neobicno, nikada mi ne bi palo na pamet da iskombinujem ova dva dezena, ali moram priznati da ne izgleda ni malo lose:) Pretendujes da postanes jedna od mojih omiljenih blogerki!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala vam devojke! :)))
    Anja, mnogooooo mi je drago da ti se svidja blogic! ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicno,narandzasta je potpuni hit... Prugice su skroz slatke na tebi :)

    ОдговориИзбриши
  5. Previse pruga za moj ukus, ali su kad gledam odvojeno i majica i suknja su odlicne

    ОдговориИзбриши
  6. lepo si ukombinovala, posebano mi se dopada bluzica :)*

    ОдговориИзбриши
  7. pruge na pruge love it :)
    a to sto u zari sve kosta carobnih 999 dinara volim jos vise #kupoholicarka

    ОдговориИзбриши
  8. Ja volim mixati uzorke i ovo tvoje mi se bas svidja!Suknja je super,ima da je se nanosas;)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  9. Boja sata me je kupila... A pruge ooobozavam kao i kombinovanje uzoraka i printova. Preslatka kombinacija. :*

    ОдговориИзбриши