10. 8. 2011.

MOJ ŽIVOTNI PROSTOR / MY LIVING SPACE

Mislim da je krajnje vreme da vam pokažem moj životni prostor!:) Zar ne?
To je mesto gde projektujem, dizajniram za Styleić, pišem blog i još mnogo, mnoooogo toga! A sve to naravno sa Nemanjom! ;)
U pitanju je stan u Novom Sadu, koji smo renovirali početkom godine, i uredili ga onako baaaaš po našoj meri!
Igrali smo se sa gomilom stilova, koristili mnogo boja, i stvorili nešto što zovemo dom...
Otvaram vrata.... uživajte! :)))


I think it's about time to show you place where I live! :) Don't you think so?
It's the place where I create my projects, do design for Styleić, write my blog, and many,many other things! And all that, of course, with Nemanja!
We renovated this apartment in Novi Sad in January, and have designed it according to our measure!
We have been using a lots of styles and colors to create something  we can call home!
I am opening my door... enjoy! :)))


























 Do sledećeg posta... kiss ;)
 To the next post... kiss ;)


36 коментара:

  1. sto bi rekli... jednostavno, cisto i efektno! like it!

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno vam je. :)
    Orman (sobica za garderobu) mi je najvise privukao paznju.

    ОдговориИзбриши
  3. Fantazija! Moram jos koji put da pregledam slike koliko mi se dopada:)

    ОдговориИзбриши
  4. Diiivan vam je stancic! Pazi kako ste sve sklonili kao da slikate za magazin.. khm, ovaj, blog... kikikk!

    cipeleeee!

    ОдговориИзбриши
  5. i slikali su se za magazin ;) zato je BravaCasa svuda :*

    ОдговориИзбриши
  6. Predivno, prelepo, prekrasno...ma, savrseno! :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Fenomenalno! Ne znam shta bih izdvojila kao najlepshe, zaista, svaki detalj se savrsheno uklapa! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Jedan od najljepsih stanova koje sam vidjela!Imam i ja cipelarnik i walk in closet!:-p

    ОдговориИзбриши
  9. hvaaaala! :))) garderober kao soba je moja vecita zelja! :) za sada je ovako, kao polu soba, ali se nadam da ce jednog dana to biti neki ooooooogroman prostor! :))))

    ОдговориИзбриши
  10. hahahha... jovana, stolicu smo kupili najlonu pa je ofarbali i presukli! :) tako da je DIY!
    Pozajmicu ti je ponekad! ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Slike Vaseg stana sam vec vidjeo u nekome online magazinu i odushevio se! Bijelo u kombinaciji sa detaljima jarkih boja, savrseno!

    Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
  12. Hvala isoDo! :)))) da, da... stan je bio u online časopisu Style.rs, a izasao je i u Bravacasi!

    ОдговориИзбриши
  13. predivan vam je stančić!!
    prvi put sam ti na blogu, i moram reć da mi se sviđa.
    ja sam apsolventica arhitekture u splitu :D ( ne može se skužiti po mom blogu xD)
    pusa :*

    ОдговориИзбриши
  14. Wow, kako super stančić! Svaka čast za realizaciju (znam kako i najbolje ideje u praksi nekada omanu, što ovde deeefinitivno nije slučaj :)

    ОдговориИзбриши
  15. hVALAA! :))) TONIA, MNOGO MI JE DRAGO DA TI SE SVIDJA BLOGIĆ! :)

    ОдговориИзбриши
  16. a stan ti je apsolutno u mom fazonu,minimalisicno,strogis svedenih linija sa momentima karim rashid boja...fenomenalno

    ОдговориИзбриши
  17. bas je po mom ukusu..ali BAS! odusevio me sat,cipelarnik,frizider,a posebno odabir boja... i da,da se pohvalim da imam istu koncastu zavjesu u svojoj studentkoj sobi...:)

    ОдговориИзбриши
  18. Sjajno ste sredili zivotni prostor! Toliko je sve cakum-pakum da sam posle prvih par fotki pomislila da je rec od renderingu:)

    svidja mi se sto ste potpuno umirili namestaj belom bojom i samo dodali kolorne akcente(npr ljubicasti fridz u kujni :)

    Sat je fantastican a necu ni pricati koliko sam ljubomorna na tvoj garderober - i cinjenicu da imas gde lepo&predgledno da izlozis cipele, i kolicinu cipela :)

    ОдговориИзбриши
  19. divan je stan! i želim tvoj ormar..tako nešto treba i mojim cipelama,non stop se saplićem o njih po sobi.. :( nemam više gdje poslagati.

    ОдговориИзбриши
  20. Videla sam vas stan u Bravacasi i
    veoma mi se dopao,

    Lepo bi bilo da postavis osnova stana, da bi se stekao pravi utisak o prostoru!

    Ja sam vasa koleginica iz Nisa
    Veliki pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши
  21. Baš je lepo! Originalno! :)

    http://cheztitina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  22. Evo mene opet... Sad moram da te pitam gde ste kupili belu plazmu? :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ehej... :) Kupili smo je na Spensu, u onoj velikoj ranji za tehniku u prizemlju! marka je VOX, pa mozes potraziti i negde drugde! ;)

      Избриши
  23. Jako moderno i lijepo. Baš mi se sviđa :)
    Volim kad ima dosta boja a kad nije prešareno..vi ste to savršeno ukomponovali :D

    ОдговориИзбриши
  24. Minimalism! Divan garderober!

    www.style-trigger.com

    ОдговориИзбриши
  25. Stan vam je predivan, zaista!
    Oduševljena!!!

    ОдговориИзбриши