24. 8. 2011.

VEČITA CRNA.../ BLACK FOREVER

Obožavam crnu boju! :)
I pored toga što poslednjih godina naginjem raznobojnim kombinacijama, crna će za mene uvek i zauvek biti neprikosnovena! Smatram da nista ne može da učini čoveka toliko elegantnim kao crna! Ona nije boja, ona je jednostavno legenda! :)
Kao svojevrstan omaž dragoj mi boji, nastao je ovaj „crni“ outfit! Jeste da je Nemanja u njemu, a ne ja ;), ali dobro...
Obećavam da ću vam svoju“crnu stranu“ prikazati u nekom od narednih postva! :)

I realy love black! :) Although I have been wearign colorfull outfits for the last few years, black is always going to be special to me! Nothing can make you so elegant like black! Black is not a color, it's a legend!
This black outfit is a sort of homage to this lovely color! It's true that Nemanja is in it, not me, but ok... :)
I promice you my black outfit in some other post!



















košulja/ skirt: Zara
farmerice/ jeans: Jack&Jones
patike/ sneakers: Peacocks
tašna/ bag: Bench
sat/ watch: no name

Do sledećeg posta... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)

4 коментара:

  1. Patike su super... Nadam se da ce poceti i kod nas momci da vise obracaju paznju na oblacenje, da ne izgledaju kao duplikati :)

    ОдговориИзбриши
  2. great red shoes :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super su mi patike i torba! Mina, decko ti je pravi pozer :)

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je da vam se svidja! hehhhe
    isoDo, sta da ti kazem... Nemanja je izgleda bolji maneken od mene! ;)

    ОдговориИзбриши