6. 8. 2011.

UJEDINJENE BOJE PRIRODE/ UNITED COLORS OF NATURE


Konačno je sinulo sunce! :) Jeeeee... Osmeh na licu, novi nalet energije, i fotkanje za novi outfit post...
Rešila sam da vam ovaj put pokažem svoju romantičnu stranu :), tako da sam iz ormana izvadila svoju naaaaajromantičniju suknju i iskombinovala je sa bojama prirode u mom dvorištu!
Samo da napomenem :), suknju sam kupila pre 6 godina (za maturu), i kao i tada, i sada smatram da je ona najženstveniji odevni predmet koji posedujem! Savršene forme, dezena, lepršavosti... Nema boljeg izbora za divan sunčani dan!
Nadam se da vam se svidja! ;)

The sun is finally here! :) Yaaaaay… Smile on the face, new wave of energy, and picturing for new outfit post…
This time, I decided to show you my romantic side! J So, I took my moooost romantic skirt from closet, and combined it with the colors of the nature in my backyard!
Just to mention  J, I bought that skirt 6 years ago ( for the prom), and since then I consider this skirt the most feminine clothing piece I own. Perfect form, texture, and fluttering. There is no better choice for this sunny day.
I hope you’ll like it! ;)




























Želim vam da se nauživate u vikendu i lepom vremenu!
Do sledećeg posta… kiss ;)

I wish you a great weekend!
To the next post… kiss ;)

majica/shirt: Zara
suknja/skirt: Mango
cipele/shoes: Zara
kaiš/belt: poklon/gift
mantil/topcoat: DIY
prsten 1/ring1: no name
prsten 2/ ring 2: Six
ogrlica/necklace: Aldo
broš buba/brooch bug: no name






12 коментара:

  1. Zivela romantika!:) Sjajni detalji, diivna suknja!

    ОдговориИзбриши
  2. Super mi je. Jedino bih izbacila kajsic(da bi bilo po mom ukusu), ali ni ovako ne smeta. ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Divna je suknja, a blog pravo oduševljenje! :) uvek sam se pitala kada vidim na styleić stranici one kombinacije kada će osvanuti i blog :)

    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala vam devojke! :) bas mi je drago sto vam se svidja!kiiiiss

    ОдговориИзбриши
  5. Krasna suknja :)
    Lajkam blog i pratim :*

    https://www.mollystylebook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivane cipelice! Super ti je blog, pratim te. Nadam se da cesh naci vremena da i ti pogledash moj i mozhda pratish ;)

    xoxo
    Maya

    ОдговориИзбриши
  7. Aaaaaa divna romantika :) i savrsena kombinacija!pun pogodak

    ОдговориИзбриши
  8. Oh kako volim ove outfite,jos kad mi neki komad slomi srce:)Predivna suknja!!
    Pratim blogic;)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  9. @ maja : hvalal ti puno! pratimo se naravno! ;)
    @renata: hvala ti renatosu moj dragi! :)))
    @ borjana: Hvala ti mnogo! Bas mi je drago da ti se svidja! :)))
    kiss

    ОдговориИзбриши
  10. super je sukna! sada vidim tvoj blog, pratim te ;)

    ОдговориИзбриши