30. 8. 2011.

PETIT MOULIN

Evoooo me! Napokon sam uspela da se iskobeljam iz gomile raznoraznih poslova i sada konačno mogu, na miru :), da se posvetim blogovanju! Baš ste mi nedostajali! :) Nadam se i ja vama.... bar malo! :)

Za danas sam vam pripremila nesto mnogo lepo i inspirativno! ;) Naime, reč je o hotelu PETIT MOULIN koji se nalazi u Parizu, i čiji je enterijer radio Christian Lacroix! 
Ono što me najviše fascinira, kada je reč o tome da poznati dizajneri uredjuju enterijer nekog prostora jeste njihov pristup poslu! Dok arhitekte (ili dizajneri enterijera) najčešće uredjuju prostor sputani gomilom pravila i zakonitosti, dizajneri imaju mnogo "opušteniji" pristup... Oni jednostavno prostor doživljavaju  kao prazan list papira na koji prenose svoju kreaciju... Oni oblače postor! Stvaraju umetničko delo....
Uživajte! :)

Here I am! I finally managed to finish all my engagements  and now I am free to do some blogging! :)
I missed you! Hope you missed me too... at least a little bit! :)
I prepared something very interesting and inspirational for you today :) Today's theme is about PETIT MOULIN hotel in Paris! Christian Lacroix is the name behind the interior design of this hotel. What fascinates me the most, when famous designers do design  interiors, is their approach to work. They see an empty space as if it is a white paper! So, they transmit their creation on it! They dress up the space! They create art...
 Enjoy! :)














Do sledeceg posta... kiss! ;)
To the next post... kiss! ;)

5 коментара:

  1. divan za fotke
    nikako za zivot, pa makar na dan
    sve vise cenim svedene prostore, posebno kad su hoteli u pitanju. onako gospodski, udobni, veelik namestaj.
    divno prirodno svetlo i beli zidovi.
    (iii najdivnija predivno mekana bela shushkava posteljinica)
    ja bih zivela u hotelu!

    ОдговориИзбриши
  2. jao moracu da uglujem,jako davno sam to videla,ima jedan hotel,takodje u Parizu,takodje Christian je radio enterijer,vrlo moguce da je to isti,ali svakako je moguce da je radio vise njih,voli on to.....al taj je imao tako divno predvorje........bozeeee,zivela bih tamo

    ОдговориИзбриши