1. 8. 2011.

DEEP PURPLE



Složićete se da je muška moda kod nas na margini... Zar ne?! A zašto ja to tako? Pa nisam baš sigurna... Da li je takvo činjenično stanje posledica izražene konzervativnosti ili izolovanosti koja traje godinama? Pa verovatno...
Jedino u šta sam sigurna jeste da me odrednice, najčešće pogrdne, kada je reč o stajlingu osobe muškog roda koja je na bilo koji način drugačija, izuzetno nerviraju! I to je jednostavno nešto na čega ne mogu da ostanem imuna.
Upravo iz tog razloga, rešila sam da se na svom blogu dotaknem i muške mode...
I šta da vam kažem... Savršeni model je tu ( moj Nemanja ;)), fotoaparat je tu, a tu je i gomila interesantnih kombinacija!
Nadam se da će vam se svideti... ;)


















Jel vam se svidja? :)
Meni jako! :)))
Mada ja ipak nisam  kompetentna da komentarišem, u ovom slučaju! ;)

Nemanja nosi:
košulja: Piazza Italia
pantalone: Springfild
cipele: Pull and bear
sat: kupljen na ulicama Grčke :)
Do sledećeg posta...kiss ;)

3 коментара: