5. 8. 2011.

BILO JEDNOM U BAJCI.../ ONCE IN A FAIRY TALE...

Da li ste već videli hotel Maison Moschino u Milanu?
Savršenstvo! :) Neverovatan spoj mode i arhitekture nastao kroz krajnje neobičan koncept...
Jako dugo nešto nije ostavilo tako jak utisak na mene kao ovaj hotel!
I neću puno da vam pričam i kvarim doživljaj....ostaviću vas da utonete u bajku!



Have you allready seen Maison Moschino hotel in Milan?
Perfection! :) Unbelievable match of fashion and architecture emerged through unusual concept...
For a very long time nothing has left so strong impresion on me, like this hotel.
I don't want to talk anymore and spoil experience... I am leaving you with this fairy tale!



 Alice's room




 Zzzzzzzz




 Life is a Bed of roses




 Luxurios Attic




 The Forest




 Sleeping in a Ballgown




 Little Red Riding Hood




 Sweet Room




 Ivy




 Wallpaper




 Clouds




 Gold




 Blue




 Half a Room



 Shadows



 The Ribbon




Ukoliko želite da saznate jos informacija i vidite jos divnih fotki pogledajte OVDE!  :)
Do sledećeg posta...kiss ;)

For more further informations and great photos look HERE :)
To the next post...kiss ;)



11 коментара:

  1. http://cipelica-stiklica.blogspot.com/2011/08/new-blogs.html :)

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se! Super izgleda! Posebno krevet sa laticama i sweet room. :))

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. @ cipelica znaaaaam :)))) videla sam cim si postavila! Na poslu me nesto zeza komp, pa mogu samo da stavim post, a ne mogu nigde da komentarisem! :(((( hvala ti cipelice! ;) diiiivna si :*

    @ Daša Hvaaaaala Dašo :)
    @ Sara Hvala! ;) i meni su ruze favorit! Tamo idem sto posto ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Citala sam u novinama i rekla da cu da obijem kasicu prasicu samo da jednom prenocim tamo :D
    Divno je, kao i ti i tvoj blogic!
    Pratim! ;)
    xx,K.

    ОдговориИзбриши
  5. hhahahah...Moja kasica prasica se polako puni :)pa ko zna... jednog dana... :)
    Hvala ti punooooo! :*

    ОдговориИзбриши
  6. Fantasticno!!! Divan blog. Vodis nas na lepa mesta i prosirujes vidike : )))) Kamo srece da vise ljudi moze da vidi sve ovo.Kiss : *

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti Jelena na divnim rečima :)
    Baš mi je drago da ti se sviđa ;)
    pozdrav od Nemusa

    ОдговориИзбриши
  8. Divno je! BAs mi je drago da si nas vdila na ovaj put!

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala ti!:)
    Trudicu se da u buducnosti bude jos puno takvih putovanja! ;)

    ОдговориИзбриши
  10. toliko stila i ideja na jednom mjestu..divno!

    ОдговориИзбриши