8. 8. 2011.

BOJE NA KANALU / COLORS AT THE CANAL

Da, da... opet sam bila u Vrbasu! Ali ovog vikenda poslom!  Mada...našla sam malo vremena i da se odmorim! ;) A kada već govorim o odmoru, savršena lokacija za to je vrbaški kanal! Voda, zelenilo, i sunce! :) Ima li ičeg lepšeg?
Iako je neočekivana temperatura od 35 stepeni pretila da pokvari užitak, nisam se dala! :))


Yes, yes... I was in the Vrbas again! But this weekend the work was the main theme!  Although... I found a little bit of time for the break to! :) And, as I am talking about the break, I can only say that the perfect location is Vrbas canal. Water, trees, and sun! :) Is there anything better than that?
Although the unexpected temperature of 35 degrees intended to spoil the pleasure, everything went just fine! :)


















E da... da ne zaboravim najbitnuiju stvar! :) Moje prevozno sredstvo do kanala!
Taaaaadaaaaa... poni! :)

Oh yes... not to forget the most important thing... :) My transportation!
It's... pony bicycle :)






I molim vas da primetite da mi se potpuno slaže uz kombinaciju! ( čista slučajnost ;) )
Želim vam uspešan početak radne nedelje!
Do sledećeg posta... kiss ;)


I hope you can notice apsolute matching of my outfit with that pony! ( pure coincidence ;))
I wish you a great week!
To the next post... kiss! ;)

majica/ shirt: no name
farmerice/ jeans: Zara
patike/ sneakers: Convers
marama/ scarf: H&M
tašna/ hand-bag: Bershka
sat/ watch: no name
white ring: kupljeno kod kineza/ china town :)
blue ring: poklon od drugarice Ivane/ present from my friend Ivana
naočare/ glasses: kupljeno kod kineza/ china town :)




9 коментара: